Brev:
Grød med kogt vand?
1. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Grød med kogt vand?
Hej Helen.
Vi har snakket i min mødregrupper om hvor vidt man må bruge vand fra koldvandshanen til at lave de grød produkter der er færdiglavede... altså uden at koge det?
Hvad er din mening? :)
Hilsen Stinna
P.s mange tak for dit brev sidst ang at få hjælp til at få vores store pige til at blive bedre til at lege selv.... det går fremad, så det er bare dejligt :) Tak for det!